Vestimentaţia masculină este pe cât de frumoasă pe atât de complexă. Este de notorietate faptul că Anglia este ţara care a inventat stilul masculin şi codul vestimentar. La fel de cunoscut este faptul că Italia este ţara care le-a desăvârşit.

Ştiind aceste lucruri, foarte multe business-uri din branşă apelează la englezisme şi italienisme, deoarece acestea te poziţionează destul de clar în mintea clientului în materie de ce faci, cu ce te ocupi.

Ar fi putut fi şi pentru noi o variantă destul de convenabilă la început să procedăm astfel. Totuşi, am socotit că, pe termen lung, un astfel de nume nu ne-ar ajuta decât să ne pierdem în mulţimea afacerilor din acest domeniu.

Pe de altă parte, mi-am spus: “Dacă pun brandul meu, un nume britanic sau italian, sunt sigur că ar suna al naibii de bine. Totuşi, nu voi putea lua o dată cu el şi tradiţia într-ale croitoriei ale acelor ţări.

Consider că este perfect în regulă să îţi pui orice nume, din orice limbă, oricărui business din orice domeniu. Nu există un “nume bun” sau un “nume rău” cum nu există un nume de succes sau un nume predestinat eşecului.

Un nume e doar un nume şi atât. Ceea ce contează cu adevărat este viziunea şi valorile din spatele acestuia. Mă refer aici la reputaţia pe care reuşeşti sau nu să o clădeşti în timp şi cât de multă valoare reuşeşti să îi conferi brandului tău.

Aceste lucruri sunt singurele capabile de crea un nume de success sau – din contră – de a-l duce către eşec.

Probabil că pe Wozniak l-a bufnit râsul când Steve Jobs i-a propus numele Apple pentru un business despre care ştim cu toţii astăzi că nu produce compoturi sau gemuri.

Totuşi, ce s-a întâmplat după aceea putem spune că e istorie, căci, în prezent acesta este unul dintre cele mai valoroase branduri din lume.

Te întreb, aşadar, care este brandul tău preferat şi de ce?

Tu ce nume i-ai pune unui business de fashion retail şi de ce?

Follow us on Instagram: @Gorunn_suits

Follow us on Facebook: @GorunnSuits